20170924

Norgeskoppen

Jeg fikk ideen til Norgeskoppen da NRK Sommertoget kom til Vennesla. Boghandler Chris Abram viste fram koppen på TV, og plutselig så jeg at denne koppen kan vel selges over heile landet?

Konseptet er å samarbeide med butikker om på finne fram til ord og uttrykk som passer for akkurat dette stedet, og så trykke opp høykvalitetskopper i porselen som tåler det meste. Til nå har jeg laget tusenvis av kopper for hånd, men i disse dager må jeg ta et valg om veien videre med Norgeskoppen. Bør den produserer på en annen måte, slik at jeg får bedre tid tid til markedsføring, innovasjon og innslag? Kom gjerne med tips! :)

2 kommentarer:

  1. Hei hvor kan disse koppene kjøpes
    Hanne

    SvarSlett
    Svar
    1. I et titalls butikker. Hvilken b6 er nærmest deg, Hanne?

      Slett