20151228

Nyttårsforsett 2015 - oppsummering

For ett år siden delte jeg mitt nyttårsforsett for 2015, her på bloggen.

Det dreier seg om gründervirsomhed, nærmere bestemt om profileringsselskabet Kleivspark, som jeg etablerte i 2014. Kleivspark bidrar med rådgivning og løsninger innefor kommunikasjon og profilering. Nå brettes ermene opp: forretningsplan, mentorer og budsjett skal på plass. Så blir det spennende å oppsummere hvordan dette gikk ved udgangen av året. Følg med! ;)

Og det er tid for oppsummering og nytt forsett:
Jeg har ennå ikke laget Forretningsplan og budsjett. Men det jeg opplevde i fjor, var at når jeg sa tydelig i fra om at jeg nå starta opp business, så tok flere folk i bransjen kontakt, og gav gode råd og tips. Jeg har også fått oppdrag fra nærlingsliv og festivaler. 
Jeg ser at mye av det jeg arbeider med i foretaget handle om design og språg. Den etablerte FB-gruppa til de blaude konsonantene har nå 5000 "ligere" - og nylig har jeg oppretta BlaudisDronninga som "merkevare" i flere sosiale medie, for å bli enda mere tydelig på det jeg driver med.

Jeg har full jobb, og det tar nok enda noe tid før jeg evt gearer opp mer i foretaget, men aller vigtigst for meg dette året har vær å få en økonomisk rådgiver og regnskapsfører på plass. Tusen takk til pensjonert entreprenør og pappa Arthur Kleivset.

Dette året skal jeg rede ud hvordan jeg evt kan få mer tid til å arbeide kreativt med design, kunst, språg og næring. Ny rapport kommer seinest ved neste årsskifte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar