20121005

Tre (korte) filmer om Søgestrategi

Jeg har tidligere laget en (laang) film om informasjonsfremfinning.(etter DIY-prinsippet - filmet med iPaden). Men jeg var IKKE fornøyd!
Denne morgenen har jeg forsøkt å lage tre korte filmer (ca 5 min på hver) og søgestrategi. Grunnen er at jeg liger workshoper bedre enn kurs; Det er spennende å jobbe sammen med studenter og ansatte i workshoper der de søger selv, og jeg heller bruger kurstida på å veilede (enn å stå foran og kurse demonstrere). For å passe på at studentene får tid til å søge selv - har jeg altså juksa litt og laga tre korte filmsnutter ferdig på førehand (Som Ingrid Espelid Hovig ville sagt...). Blir spennende å teste ud nytt opplegg i søgeworkshop for masterstudenter til tirsdag! :-) (film tre kommer snart...)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar